AGENDA:

PIC'S

Pioners i Caravel·les

TRUCS

Tots a la Recerca d'un Compromís!

LLiD's

Lloc d’arribada: La Tribana de Can Coromines (Cabanelles) - Cotxes de famílies

• Com arribar-hi? Sortint del punt d’origen hem d’agafar la carretera direcció Figueres fins a la carretera     N-260 (Direcció Navata). Un cop passat Navata, després de 2'5km aproximadament s'ha de fer un gir a la dreta cap a la carretera GIP-5238 (a l'encreuament hi queda el restaurant Can Vilà). Després agafem el trencall que diu Santuari de la Mare Déu del Mont. Hem de seguir uns 4 km i després veurem un trencant on diu Mas “Can Puig” i el cartell del terreny. Després tenim uns 500m de pista forestal. https://goo.gl/maps/VpktbsGgohq5SXH6A

• El camí per arribar és una mica difícil. Si algú té un cotxe molt baix recomanem deixar-lo a la carretera.

Cal dur: Disfressa segons convocatòria, Petit esmorzar, dinar, berenar, aigua, calçat còmode, sac de dormir, màrfega, Lot, carmanyola, got, coberts, roba de recanvi, roba d’abric, motxilla petita, banyador i tovallola.

Important!: No dur maleta, cal portar-ho tot en motxilla!

NORMATIVA COVID La mascareta és obligatòria durant tota la sortida! Cadascú haurà de portar mascaretes pels 2 dies i de recanvi. Recomanem també portar sabó per rentar les mans i gel hidroalcòlic per desinfectar. No es podrà compartir ni coberts ni carmanyola ni menjar. Dormirem fent bivac i separats, tot i que portarem algunes tendes per si de cas i al terreny hi ha un porxo molt gran.
Abans de pujar al bus prendrem la temperatura i desinfectarem mans. Si algú té símptomes o qualsevol tipus de malestar, que es quedi a casa per respecte a les altres persones.

RiNG's

Dissabte 5 i diumenge 6 de Juny

Acampada de RiNG's amb bicicleta!

Horari: 9:00h de dissabte 5 a les 13:00 de diumenge 6.

Lloc de trobada: nou local del cau (https://www.google.es/maps/place/Carrer+del+Cementiri,+41,+17200+Palafrugell,+Girona/@41.9186486,3.1520301,18.33z/data=!4m5!3m4!1s0x12ba54592919d1ff:0x12e2ecea8b0177!8m2!3d41.9187649!4d3.1523578)

Cal dur: bicicleta revisada, casc, mascaretes pels dos dies; bossa petita amb esmorzar i dinar, aigua, crema de sol, banyador, tovallola; motxilla gran amb una muda, sopar, pijama, sac de dormir, màrfega, lot, necesser i un got.

PiC's

DISSABTE I DIUMENGE 5 I 6 de JUNY

ACAMPADA DE PICS

Pendent d'actualitzar

TRUC 1

Donat el nombre petit de participants, la planificació de la branca estarà feta pel grup de whatsapp. Qualsevol dubte que tingueu referent a la programació de TRUC 1 us podeu dirigir a en Guillem.